jeszcze komplecik i poncho cappelino e sciarpa e poncho

 ciao a tutti oggi vi volio far vedere ancora i lavori di un po di tempo fa fatti per regalo a una amica cappellino e scisrpa per una bambina guardate:



Witam serdecznie
dzis dzien deszczu i zimna na potege , organizuje mojego bloga i znalazlam jeszcze kilka prac ktorych niee widzieliscie . pozatym ucze sie ciagle blogowac niestety czas leci  i wciaz jest go za malo by wszystko zrobic.
ale od poczatku : wsrod prac ktorych nie pokazalam jest czapeczka i szaliczek zrobiony na prezen dla kolezanki oto on

Poi pure anno scorso ho fatto un poncho top-down per me e sono molto contenta qua fa un freddo e mi serve tanto. Era un lavoro di due mesi perche era primo e volevo farlo giusto per me . Era fatto e disfatto tante volte ma alla fine c'e eccolo:


Zeszlego roku zrobilam tez poncho dla mnie . postanowilam nauczyc sie metody top down ktora wydawala mi sie bardzo latwa i taka jest ale z dopasowaniem mojego poncha bylo ciezko. Byl spruty tysiac razy co na tak duzej pracy to nie lada robota .oto on



 Postanowilam sie tez zapisac na kilka candy ktore widzicie na moim blogu wiem ze i tak nie mam szczescia i nic mi nie przybedzie ale probowac nie zaszkodzi! Trzymajcie za mnie kciuki.
 Teraz mam na drutach sweterek dla mojej Zosi szaro granatowy musze dorobic tylko rekawki mam nadzieje ze szybko go pokaze bo przed swietami musze zrobic jeszcze jeden dla siostry blizniaczki Rozalki. Tymi zapowiedziami zegnam sie z wami i uciekam bo zaraz wroca do domu z przedszkola!
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam!

Ho fatto alcuni iscrizioni su candy in Polonia gia lo so che non vinco niente pero provare non guasta . Ora sto facendo un maglioncino per mia figlia Sofia mi mancano solo le maniche  spero che lo faccio vedere presto , anche perche devo fare un altro  per la sua sorellina Rosaria.  Adesso scappo perche fra poco torneranno dal asilo 
Saluto tutti!

Commenti

Post popolari in questo blog

Czapki i otulacz Cappelini e scaldacollo!!!