Top-down

Witam wszystkich!!!
Dzis pokaze wam moj pierwszy sweterek top down zrobiony juz rok temu ale nie bylo okazji do zrobienia fotek. Dzis sie uparlam i sama zrobilam kilka . Zrobiony z nitki z delikatna wstawka srebra i ozdobiona grubsza srebrna. Troche kombinowany bo wyszedl ogromny dekold i musialam dorabiac pod szyja.
Jestem z niego zadowolona ale teraz patrzac na zdjecia wydaje mi sie ze cos jest nie tak  albo za krotkie rekawy, albo za krotki sweterek albo ja przytylam i juz nie lezy tak jak trzeba    Co wy na to?  Prosze o jakies uwagi bede wdzieczna!!!!!



Salve a tutti!!!!
Oggi vi faccio vedere il mio  primo maglioncino top down. Fatto già un anno fa, pero non ho mai fatto la foto.   Lo preso la macchina da foto e mi sono fotografata da sola!!!
Adesso guardando le foto penso che ce qualcosa che non va . o sono corte le maniche.o la maglia e troppo corta , sono io che mi sono ingrassata e non mi sta piu bene BOOOOO fate mi sapere qualcosa saro
grata!!!






Tanti saluti a tutti!!!! grazie per la visita!!!!!

 Dziekuje za odwiedziny !!! Pozdrowionka!!!!!



Commenti

Post popolari in questo blog

Czapki i otulacz Cappelini e scaldacollo!!!